diff --git a/.gitattributes b/.gitattributes new file mode 100644 index 00000000..967315dd --- /dev/null +++ b/.gitattributes @@ -0,0 +1,5 @@ +* text=auto +*.css linguist-vendored +*.scss linguist-vendored +*.js linguist-vendored +CHANGELOG.md export-ignore diff --git a/.gitignore b/.gitignore new file mode 100644 index 00000000..b6a4b86d --- /dev/null +++ b/.gitignore @@ -0,0 +1,12 @@ +/node_modules +/public/hot +/public/storage +/storage/*.key +/vendor +/.idea +/.vagrant +Homestead.json +Homestead.yaml +npm-debug.log +yarn-error.log +.env diff --git a/.hgignore.orig b/.hgignore.orig new file mode 100644 index 00000000..c6e37bba --- /dev/null +++ b/.hgignore.orig @@ -0,0 +1,5 @@ +syntax: glob + +.env +storage +website/public/images/banners diff --git a/bootstrap/cache/packages.php b/bootstrap/cache/packages.php new file mode 100755 index 00000000..1a5fb593 --- /dev/null +++ b/bootstrap/cache/packages.php @@ -0,0 +1,67 @@ + + array ( + 'providers' => + array ( + 0 => 'Laravel\\Sail\\SailServiceProvider', + ), + ), + 'laravel/sanctum' => + array ( + 'providers' => + array ( + 0 => 'Laravel\\Sanctum\\SanctumServiceProvider', + ), + ), + 'laravel/tinker' => + array ( + 'providers' => + array ( + 0 => 'Laravel\\Tinker\\TinkerServiceProvider', + ), + ), + 'laravelcollective/html' => + array ( + 'providers' => + array ( + 0 => 'Collective\\Html\\HtmlServiceProvider', + ), + 'aliases' => + array ( + 'Form' => 'Collective\\Html\\FormFacade', + 'Html' => 'Collective\\Html\\HtmlFacade', + ), + ), + 'nesbot/carbon' => + array ( + 'providers' => + array ( + 0 => 'Carbon\\Laravel\\ServiceProvider', + ), + ), + 'nunomaduro/collision' => + array ( + 'providers' => + array ( + 0 => 'NunoMaduro\\Collision\\Adapters\\Laravel\\CollisionServiceProvider', + ), + ), + 'nunomaduro/termwind' => + array ( + 'providers' => + array ( + 0 => 'Termwind\\Laravel\\TermwindServiceProvider', + ), + ), + 'spatie/laravel-ignition' => + array ( + 'providers' => + array ( + 0 => 'Spatie\\LaravelIgnition\\IgnitionServiceProvider', + ), + 'aliases' => + array ( + 'Flare' => 'Spatie\\LaravelIgnition\\Facades\\Flare', + ), + ), +); \ No newline at end of file diff --git a/phpinfo.php b/phpinfo.php new file mode 100644 index 00000000..c4837a32 --- /dev/null +++ b/phpinfo.php @@ -0,0 +1 @@ +Klachtenregeling + +
+Het kan voorkomen dat u als bezoeker van onze website en/of sociale mediakanalen, luisteraar van +ons radiostation of kijker van ons televisiekanaal het niet eens bent met wat NHGooi heeft bericht, +bijvoorbeeld omdat NHGooi volgens u de journalistieke beginselen niet in acht heeft genomen. Het +kan ook zijn dat u een andere klacht heeft die betrekking heeft op het handelen van NHGooi. +U kunt een klacht indienen bij NHGooi. Wij starten dan een procedure om uw klacht zo snel en +effectief mogelijk te behandelen. Wij nemen enkel klachten in behandeling die direct betrekking +hebben op NHGooi. +
+ +Als u een klacht bij NHGooi indient, zorgen wij er voor dat u binnen vijf werkdagen een bevestiging +van ons krijgt. Mocht u geen bericht ontvangen, dan verzoeken wij u een reminder te sturen, mogelijk +is er dan iets misgegaan bij de bezorging/ontvangst van de klacht.
+ +Hieronder kunt u lezen hoe u een klacht kunt indienen en hoe vervolgens de procedure bij NHGooi +verloopt.
+ +U maakt een e-mail of brief waarin u zo duidelijk mogelijk uw (negatieve) ervaring beschrijft. +Zorg dat in uw brief of in uw e-mail in ieder geval het volgende is opgenomen: +
Anonieme klachten nemen wij in beginsel niet in behandeling, tenzij klager inhoudelijk kan +onderbouwen dat er voor hem of haar zwaarwegende redenen zijn om de klacht anoniem in te +dienen en er een geanonimiseerd email of postadres wordt opgegeven.
+ +U stuurt een e-mail of aangetekende brief naar onderstaande gegevens:
+U krijgt van ons binnen 5 werkdagen een bevestiging van ontvangst; + +
Wij nemen uw klacht altijd serieus en reageren binnen 30 dagen na de datum waarop wij de +klacht hebben ontvangen. Mocht het niet haalbaar zijn om de klacht binnen de genoemde +termijn van 30 dagen af te handelen, dan informeren wij u over de datum waarop de klacht +alsnog wordt afgehandeld.
+De klacht wordt geanalyseerd en geƫvalueerd, zodat de oorzaak van de klacht wordt +achterhaald. Op basis van de analyse en evaluatie wordt zo nodig
+Wanneer er naar aanleiding van uw klacht een corrigerende en/of preventieve maatregel is +genomen, dan koppelen wij dit naar u terug. Uiteraard informeren wij u ook als wij tot de +conclusie komen dat de klacht ongegrond is.
+ +Indien wenselijk nemen wij contact met u op om de klacht en/of de afhandeling te bespreken. +Graag aangeven of u wilt dat wij tijdens en\of na de afhandeling van de klacht contact met u +opnemen. + + +@endsection