91 lines
3.6 KiB
PHP
91 lines
3.6 KiB
PHP
@extends('layouts.sidebar')
|
|
|
|
@section('title')
|
|
Klachtenregeling NHGooi
|
|
@endsection
|
|
|
|
@section('content')
|
|
|
|
<h2 class="page_margin_top">Klachtenregeling</h2>
|
|
|
|
<p>
|
|
Het kan voorkomen dat u als bezoeker van onze website en/of sociale mediakanalen, luisteraar van
|
|
ons radiostation of kijker van ons televisiekanaal het niet eens bent met wat NHGooi heeft bericht,
|
|
bijvoorbeeld omdat NHGooi volgens u de journalistieke beginselen niet in acht heeft genomen. Het
|
|
kan ook zijn dat u een andere klacht heeft die betrekking heeft op het handelen van NHGooi.
|
|
U kunt een klacht indienen bij NHGooi. Wij starten dan een procedure om uw klacht zo snel en
|
|
effectief mogelijk te behandelen. Wij nemen enkel klachten in behandeling die direct betrekking
|
|
hebben op NHGooi.
|
|
</p>
|
|
|
|
<p>Als u een klacht bij NHGooi indient, zorgen wij er voor dat u binnen vijf werkdagen een bevestiging
|
|
van ons krijgt. Mocht u geen bericht ontvangen, dan verzoeken wij u een reminder te sturen, mogelijk
|
|
is er dan iets misgegaan bij de bezorging/ontvangst van de klacht.</p>
|
|
|
|
<h3>Het indienen van een klacht en het verloop van de procedure</h3>
|
|
|
|
<p>Hieronder kunt u lezen hoe u een klacht kunt indienen en hoe vervolgens de procedure bij NHGooi
|
|
verloopt.</p>
|
|
|
|
<h4>1. Klacht</h4>
|
|
<p>U maakt een e-mail of brief waarin u zo duidelijk mogelijk uw (negatieve) ervaring beschrijft.
|
|
Zorg dat in uw brief of in uw e-mail in ieder geval het volgende is opgenomen:
|
|
<ul class="bullets">
|
|
<li> Omschrijving van uw klacht;</li>
|
|
<li> De persoon of personen waarmee u contact heeft gehad (indien van toepassing);</li>
|
|
<li> Uw contactgegevens;</li>
|
|
<li> De actie die wij volgens u naar aanleiding van uw klacht zouden moeten ondernemen;</li>
|
|
</ul>
|
|
<p>Anonieme klachten nemen wij in beginsel niet in behandeling, tenzij klager inhoudelijk kan
|
|
onderbouwen dat er voor hem of haar zwaarwegende redenen zijn om de klacht anoniem in te
|
|
dienen en er een geanonimiseerd email of postadres wordt opgegeven.</p>
|
|
|
|
<h4>2. Stuur een aangetekende brief of e-mail</h4>
|
|
<p>U stuurt een e-mail of aangetekende brief naar onderstaande gegevens:</p>
|
|
<ul class="bullets">
|
|
<li>Emailadres: info@nhgooi.nl</li>
|
|
<li>Postadres: Postbus 83, 1270 AB Huizen</li>
|
|
</ul>
|
|
|
|
<h4>3. Bevestiging</h4>
|
|
<p>U krijgt van ons binnen 5 werkdagen een bevestiging van ontvangst;
|
|
|
|
<h4>4. Afhandeling</h4>
|
|
<p>Wij nemen uw klacht altijd serieus en reageren binnen 30 dagen na de datum waarop wij de
|
|
klacht hebben ontvangen. Mocht het niet haalbaar zijn om de klacht binnen de genoemde
|
|
termijn van 30 dagen af te handelen, dan informeren wij u over de datum waarop de klacht
|
|
alsnog wordt afgehandeld.</p>
|
|
<p>De klacht wordt geanalyseerd en geëvalueerd, zodat de oorzaak van de klacht wordt
|
|
achterhaald. Op basis van de analyse en evaluatie wordt zo nodig</p>
|
|
<ul class="bullets">
|
|
<li> een corrigerende maatregel genomen om de klacht op te lossen en/of</li>
|
|
<li> een preventieve maatregel genomen ter voorkoming (van herhaling).</li>
|
|
</ul>
|
|
|
|
<p>Wanneer er naar aanleiding van uw klacht een corrigerende en/of preventieve maatregel is
|
|
genomen, dan koppelen wij dit naar u terug. Uiteraard informeren wij u ook als wij tot de
|
|
conclusie komen dat de klacht ongegrond is.</p>
|
|
|
|
<h4>5. Contact</h4>
|
|
<p>Indien wenselijk nemen wij contact met u op om de klacht en/of de afhandeling te bespreken.
|
|
Graag aangeven of u wilt dat wij tijdens en\of na de afhandeling van de klacht contact met u
|
|
opnemen.
|
|
|
|
<style>
|
|
.bullets {
|
|
color: black;
|
|
font-size: 100%;
|
|
margin-bottom: 1em;
|
|
}
|
|
|
|
.bullets li {
|
|
padding-top: 9px;
|
|
padding-bottom: 10px;
|
|
background-repeat: no-repeat;
|
|
background-position: left 10px;
|
|
padding-left: 25px;
|
|
background-image: url("/images/icons/other/bullet_style_2.png");
|
|
}
|
|
</style>
|
|
@endsection
|